dijous, 3 d’abril del 2014

Teoria Tema 2

L'educació plurilingüe: Models i principis psicopedagògics

Les últimes sessions hem vist el tema 2, aquesta vegada mitjançant dos power points. Ara vos deixe unes captures amb el més rellevant de cadascun


2.1 Models d'educació plurilingüe. Programes d'educació bilingüe i pluriligüe


Programes d'educació bilingüe al territori valencià


 1. Programa d'immersió lingüística (PIL)

Centres amb alumnes castellanoparlants, situats en territoris de predomini lingüísticvalencià
 
 2. Programa d'ensenyament en valencià (PEV)

Centres amb alumnes valencianoparlants, situats en territoris de predomini lingüísticvalencià
 
3. Programa d'incorporació progressiva (PIP)

Poblacions de predomini lingüístic valencià que no apliquen PEV o PIL

4. Programa d'educació bilingüe enriquit (PEBE)

Permet que qualsevol centre de la Comunitat Valenciana incorpore des del 1r curs de l’Educació Primària l’ensenyament d’una llengua estrangera com a llengua vehicular o d’instrucció.


2.2 Adquisició L2 i plurilingüisme





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada